خرید ویلا شهرکی چمستان سعادت آباد 您所在的位置:网站首页 f9078 خرید ویلا شهرکی چمستان سعادت آباد

خرید ویلا شهرکی چمستان سعادت آباد

2023-09-09 15:18| 来源: 网络整理| 查看: 265

خرید ویلای جنگلی در چمستان

این ویلای جنگلی در چمستان با بنایی به متراز 220 متر مربع در زمینی به مساحت 370 متر مربع در شهر چمستان که یکی از شهر های توریستی مازندران می باشد، واقع شده است.

نوع سازه ی این ویلا جنگلی در چمستان – شمال دوبلکس بوده و در مجموع دارای سه اتاق خواب و دو  سرویس بهداشتی می باشد.

از امکانات داخل ویلا می توان به کابینت ام دی اف، هود، پنجره های دوجداره رو به جنگل و … اشاره کرد.

از دیگر امکانات این ویلا جنگلی در فضای بیرون ویلا می توان به فضای سبز، حیاط سازی و … توجه نمود. این امتیازات و امکانات سبب شده است که از این ویلا به عنوان یک ویلای دنج و لوکس یاد شود و خرید آن می تواند برای شما عزیزان بسیار مناسب باشد.

اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید از آلودگی هوا، شلوغی، استرس و … در امان باشید، و چند روز آسایش و آرامش داشته باشید و از هوای پاک چمستان – شمال لذت ببرید، خرید ویلای جنگلی در شهر چمستان می تواند برای شما فضای ارزشمندی باشد تا شما عزیزان به اهداف و خواسته تان برسید.

از دیگر محاسن این ویلا جنگلی در شمال – چمستان طراحی مدرن آن است که نشان از توانمندی و هنر مهندسان معمار در ساخت این ویلای لوکس و مدرن دارد.

این ویلا یکی از ویلاهایی است که مشاوران شمینا شما را به خرید آن توصیه می کنند.

قابل ذکر است که این ویلای جنگلی از بهترین و مدرن ترین مصالح ساختمانی توسط مهندسان معمار و عمران ساخته شده است. اگر قصد خرید این ویلای جنگلی را دارید، حتماً با مشاوران شمینا در میان بگذارید، تا بتوانیم در خرید ویلا در چمستان  به شما کمک کنیم.

سن بنای فوق نوساز است و نوع سند آن نیز سند ثبتی در نوبت می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای جنگلی بصورت نقدی است.

همچنین یادآور می شویم تخفیفاتی نیز در هنگام خرید در نظر گرفته می شود که اعداد و ارقام آن در هنگام عقد قرارداد با مالکین محترم مشخص خواهد شد.



【本文地址】

公司简介

联系我们

今日新闻

    推荐新闻

    专题文章
      CopyRight 2018-2019 实验室设备网 版权所有