סקירה של Weebly 2022 您所在的位置:网站首页 汉服ins数据最高几万 סקירה של Weebly 2022

סקירה של Weebly 2022

2022-05-07 10:43| 来源: 网络整理| 查看: 265

weebly-features1 Weebly יכול לעשות (כמעט) הכל

יש הרבה מה לאהוב ב-Weebly, בייחוד כל מה שנוגע באתרים עסקיים ואתרי אי-קומרס. תמצאו בו כלים פשוטים שיעזרו לכם לעשות כל דבר כמעט, החל מיצירת מועדון חברים ללקוחות שלכם ועד הוספת תעודת SSL לאתר שלכם.

אתם יכולים להעביר ל-Weebly דומיין קיים שנמצא ברשותכם, או לקנות דומיין חדש, בכל אחת מתכניות הפרמיום של השירות. בתכנית החינמית, תהיו מוגבלים לשימוש בסאב-דומיין של weebly.com ויהיה סימן מיתוג שלהם בתחתית הדפים של האתר. זה בהחלט משתלם עבור אתר שנבנה בחינם, אבל אם אתם רוצים אתר מקצועי באמת – שווה לשדרג את החשבון ולשלם על אחת מתכניות הפרמיום.

ל-Weebly אין את אותה כמות של כלים כמו שיש לפלטפורמות אחרות כגון WordPress או Wix. לכן, אם יש לכם רעיון ספציפי בנוגע לעיצוב ולמבנה של האתר, אתם עלולים להרגיש מעט מוגבלים. אבל כן קל מאוד להתמצא בכלים שכן יש בכלי, בניגוד לפאנל הניהול של WordPress– שהרבה יותר קשה להתמצא בו.

הנה כמה מהאפשרויות השימושיות יותר.

1. בונה דפים בסגנון “גרור ושחרר”

העורך הזה הוא בדיוק הסיבה לכך ש-Weebly נחשב לנוח מאוד לשימוש. הוא מאפשר לכם לבנות דפים בצורה פשוטה מאוד על ידי גרירת אלמנטים שונים לתך הדף וסידור שלהם כרצונכם.

יש יותר מ-25 אלמנטים שונים שניתן להוסיף לדף, כולל – תיבות טקסט, תמונות, גלריות, מפות, טפסים, סאונד, וידאו ואייקונים של שיתוף ברשתות החברתיות

weebly-features2

מדובר באחד העורכים הטובים ביותר אם אתם לא אנשים טכנולוגיים במיוחד, או במקרה שאתם לא רוצים להסתבך במשך שעות עם כתיבת קוד.

אבל זה לא אומר ש-Weebly לא יכול להתאים גם למפתחים. יש בו אפשרות לערוך את קוד המקור של התבניות ולהכניס קטעי קוד לתוך הדפים. אתם יכולים לערוך את ה-HTML וה-CSS של הדפים וגם להוסיף קוד של Javascript. את השינויים אתם יכולים לראות באופן חי לחלוטין בעזרת יכולת התצוגה המוקדמת האוטומטית של הכלי.

weebly-features3

2. אי-קומרס מובנה

אי-קומרס הוא אחד מהשטחים החזקים ביותר של Weebly. הרבה מכך הודות לחברת הסליקה Square שרכשה את הפלטפורמה בשנת 2018. מאז, יכולות המסחר האלקטרוני של הפלטפורמה השתפרו מאוד – עד לרמה שהיא נחשבת לאחת הפלטפורמות הטובות ביותר ברשת לבניית אתרי מסחר אלקטרוני.

תצטרכו להירשם לאחת מחבילות הפרמיום שבתשלום כדי לשלב עגלת קניות באתר שלכם ולקבל תשלומים דרך האתר. לאחר מכן, בניית האתר היא פשוטה מאוד ורק צריך לבחור אחת מתבניות האי-קומרס או להוסיף עמוד של חנות ואת רשימת המוצרים לאחת התבניות הרגילות.

אתם יכולים גם לנהל את כל האספקטים של החנות דרך ממשק הניהול הראשי של האתר שלכם– וזה כולל את כל אפשרויות הניהול. אתם יכולים להוסיף ולעדכן מוצרים, לעקוב אחר הזמנות וסלי קניות שלא מומשו, ליצור קופונים לשימוש באתר, לקבוע מחירים למוצרים ולמשלוחים, לנהל ביקורות וגם לשלוח אימיילים מטעם החנות.

3. מרכז האפליקציות של Weebly

העורך של התבניות והדפים מספק את הכלים הבסיסיים והאלמנטים שתרצו להוסיף לאתר שלכם, אבל כדאי לבדוק גם את מרכז האפליקציות בשביל אפשרויות נוספות ומתקדמות יותר.תמצאו שם מעל ל-350 אפליקציות בחינם ובתשלום שנוצרו על ידי Weebly או חברות אחרות ושאת כולן ניתן להתקין בלחיצה אחת באתר שלכם.

יש אפליקציה לכל דבר פחות או יותר שתרצו להוסיף לאתר שלכם. אתם יכולים ליצור בקלות דפי שאלות ותשובות, טבלאות מחירים, להציג אירועים בלוח שנה, לקבל תרומות ותשלומים, לשלוח אימיילים של תודה מהאתר ולהוסיף לאתר חלונות קופצים. אתם יכולים אפילו ליצור אינטגרציה עם המסנג’ר של פייסבוק או כל שירות צ’אט אחר כדי לשפר את יכולת התקשורת עם הלקוחות שלכם.

מספר מפתיע של אפליקציות כאלו הן לגמרי בחינם, והתקנו באתר כמה מהן כדי לראות איך הן עובדות. ובדיוק כמו שהבטיחו לנו, בקליק אחד הן מתווספות לעורך התבנית וניתן להוסיף את האלמנטים שלהן בקלות לאתר.

weebly-features4

ל-Weebly יש מבחר גדול של אפליקציות שאפשר לעבוד איתן, אבל אם אתם רגילים לתוספים של WordPress או Wix, יכול להיות שתחשבו שהמבחר לא באמת מספיק גדול. לדוגמה, לא הצלחנו למצוא אפליקציה ששולחת חשבוניות, דבר שנראה בסיסי ביותר בחנות אונליין.

4. שליטה על ה-SEO

אין כל טעם להשקיע בבניית אתר אם הוא לא יופיע במקום טוב בגוגל ולקוחות לא יוכלו למצוא אותו. למרבה המזל, זו לא ממש בעיה כשעובדים עם Weebly. יש לכם שליטה טובה על כל מה שקשור בקידום אתרים, וכל מה שלא תצליחו לשנות באמצעות העורך – תוכלו לשנות באמצעות אפליקציה מתאימה.

Weebly מאפשר לכם לבצע אופטימיזציה לכל עמוד באתרבאמצעות הגדרות ה-SEO. אתם יכולים לשלוט  בכותרת הדף ובתיאור שלו למנועי החיפוש, לשנות את כתובת הדף (URL), להוסיף קטעי קוד להדר ולפוטר ולהוסיף תיאורים לתמונות (Alt)– כל הדברים הבסיסיים שצריך לעשות באתר כדי להתאים אותו לחיפוש בגוגל. גם מפת אתר (sitemap)נוצרת באופן אוטומטי, ואתם יכולים לראות אותה על ידי הוספת /sitemap.xml בסוף כתובת הבית של האתר שלכם. מפת האתר עוזרת לכם להגיש את האתר למנועי החיפוש ותורמת לזירוז של תהליך הקידום של האתר.

זה היה יכול להיות נחמד אם היה אפשר לשנות את שמות הקבצים של התמונות שמעלים לאתר מתוך עורך התבניות. Weebly לא שומר אצלו את התמונות כאשר מעלים אותן, ולכן צריך להעלות מחדש כל קובץ אם רוצים לשנות את השם שלו. זה משהו קטן אמנם, אך זו היתה יכולה להיות תוספת יעילה כשצריכים לערוך בבת אחת מספר גדול של תמונות.

לרשימת הפיצ’רים המלאה



【本文地址】

公司简介

联系我们

今日新闻

    推荐新闻

    专题文章
      CopyRight 2018-2019 实验室设备网 版权所有